ARAŞTIRMA İLGİLERİM
Teorik ve uygulamalı bilgisayar grafikleri alanıyla ilgilenmekteyim.
Topoloji ve geometri alanlarında edindiklerimi bilgisayar grafikleri alanında bir araya getirmeyi hedefliyorum.
Güncel olarak aşağıdaki konular üzerinde çalışıyorum:
3 Boyutlu şekil interpolasyonu algoritmaları
Şekil interpolasyonu ölçümleri
Yıldız şekilli grafiksel objeler
Manifoldların homotopik özellikleri
Homoloji değişkenleri
Farklı topolojiler arasındaki dönüşümler.
Bu alanlarda yeni fikirlere ve benimle çalışmak isteyen yeni insanlara her daim açığım.
Daha evvelki araştırmalarımda, yüksek lisansta, çizge arama-bulma algoritmaları ve çizge veritabanları üzerine çalıştım.
Özellikle, çizge eşyapılılık problemine odaklanıp bu konuda yeni bir algoritma geliştirdim.
Yayınlar
Asiler, M., Sahillioğlu Y. Kergen: A kernel computation algorithm for 3d polygon meshes. Computer Graphics Forum, SGP Conference (p. e15137) (2024).
[pdf]
Asiler, M., Sahillioğlu Y. 3D geometric kernel computation in polygon mesh structures. Computers & Graphics, 103951 (2024).
[pdf]
Asiler, M., Yazıcı, A. & George, R. HyGraph: a subgraph isomorphism algorithm for efficiently querying big graph databases. J Big Data 9, 40 (2022).
[pdf]
Asiler, M., & Yazıcı, A. (2017). BB-Graph: A New Subgraph Isomorphism Algorithm for Efficiently Querying Big Graph Databases. arXiv preprint arXiv:1706.06654.
[pdf]
ASİSTANLIĞINI YAPTIĞIM DERSLER
CENG 111 - Bilgisayar Mühendisliği Kavramlarına Giriş
2024-1, 2020-1, 2017-1, 2015-1, 2014-1, 2013-1
CENG 491 / CENG 492 - Bilgisayar Mühendisliği Dizaynı I / II
2023-1 / 2023-2, 2021-1 / 2021-2, 2017-1 / 2017-2
CENG 336 - Gömülü Sistemleri Geliştirmeye Giriş
2022-2, 2016-2, 2015-2, 2014-2
CENG 315 - Algoritmalar
2022-1, 2014-1, 2013-1
CENG 242 - Programlama Dili Kavramları
2021-2, 2020-2, 2019-2, 2016-2, 2013-2
CENG 213 - Veri Yapıları
2020-2
CENG 331 - Bilgisayar Organizması
2016-1
CENG 140 - C Programlama Dili
2013-2